Alla inlägg den 10 november 2010

Av Sanna Rådqvist - 10 november 2010 16:10

Justin Bieber kommer att släppa "My Worlds Acoustic" i USA och Kanada på Black Friday som kommer att innehålla en ny singel med titeln "Pray".
 
Men för alla hans fans som inte bor i dessa två områden, kommer han att släppa ett album med titeln "My Worlds The Collection" som också kommer att innehålla akustiska låtar.
 
Vad tycker DU om det?


Taget av http://justindrewbieber.blogg.se/ 

Av Sanna Rådqvist - 10 november 2010 15:27

nu så är det bara en vecka kvar tills justins biljetter till hans konsert  går att köpas på  tiknet.com konserten är nästa år men biljetterna kommer ta slut snabbt


jag fyllde15 år i dag och jag fick en plansh men justin med han satugraf :D + den  e riktig det ser man :D och en lilla justin bieber tröja :D och lite till senare i dag så blir det att fixa tårta  med mamma :D men just nu så e jag ine på youtube och lyssnar på justin och e här och bloggar och så klart bdb och facebook :D

men jag kommer blogga mer i kväll  <33



Presentation


heej vi är två blibers som älskar justin bieber just det det kallas visst bieber fever

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vem är bäst justin eller cody??
 justin
 cody :)
 båda :)
 ingen :(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards